Ana SayfaİnternetYoutube İçerik Oluşturucular için Yeni Özellik Getiriyor!

Youtube İçerik Oluşturucular için Yeni Özellik Getiriyor!

Youtube Studio kullanışlı ödüller veya özellikler sunma konusunda içerik oluşturuculara önem veren bir platformdur. Aslında, şirket son zamanlarda Youtube’a bağış toplama biriminin ABD, İngiltere ve Kanada’ya genişletilmesi sağlanılarak topluma geri döndürülmüştür. Araştır sekmesinde olmak isteyen içerik oluşturuculara özel olarak oluşturulmuş bir hedef butonuyla birlikte #StayHome #WithMe kampanyasının bir parçasıdır.

Bu nedenle, daha fazla trend sunmalarına devam ederek bazı gelişmelerin genişletme aşamasında olduğunu gösteriyor. Google’ın en büyük video paylaşım platformunun, içerik oluşturuculara maksimum kitlenin çevrimiçi olduklarını bildirme seçeneğini ekleyerek belirtiyor.

youtube

İlk olarak Youtube’da içerik oluşturucu olan Inside Kanalı tarafından önizleme yapıldı. Şirketteki analiz mühendisliği ekibi, içerik oluşturuculara yeni verilere nasıl erişebileceği ile ilgili gerekli tüm ayrıntılara sahip bir videoyla çıktı. Daha sonraki bir videoda Youtube, Çevrimiçi Kitle özelliğinin kullanıcıların yalnızca %10’u için kullanılabilir olduğu açıklandı. Video ayrıca, kullanıcıların verileri en iyi şekilde nasıl kullanabileceğini ve videolara katılımı artırma hedeflerini nasıl işaretleyebileceği hakkında da bilgileri verdi.

Fikir kulağa ne kadar hoş geliyor olsa da, ek bilgileri programlarınıza eklemeden önce Youtube’un sunumunu tam olarak anlamanız şarttır.

YouTube’da Kullanıcıların Geçirdiği Zaman

Bu yeni özelliği eklemeden önce, Youtube’daki içerik oluşturucular her zaman kitleleri analiz etmelerine ve içeriklerini abonelerinin yaşına, cinsiyetine, konumuna vb. türlere göre değiştirmelerine yardımcı olan temel demografik özelliklerden yararlandılar. Bununla birlikte, yeni öngörüler düzeyinde, kullanıcılarınızın zamanlamalarını bilmenin kaç abonenin videonuzu ne zaman çizelgesinde görme şansını büyük ölçüde etkileyebileceğine dair yaygın bir yanlış anlama vardır.

Veriler, öncelikle kitlenizin Youtube’da bir tür etkinlik yapma konusunda harcadığı, saatleri belirli herhangi bir videonuzu izleyen kullanıcının geçmediği süre yansıtmayacaktır.
Konu ile ilgili bir video aşağıda yer alıyor;

Yukarıdaki YouTube Studio analiz panosuna bakıldığında, YouTube analitik mühendislerinin içerik oluşturucularına kanallarını büyütmeleri için çok benzersiz bir şekilde altın bir silah verdiklerini söylenilebilir.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

İlginizi Çekebilir