YouTube kısa süre önce Kanal Sayfalarında yaptığı bazı önemli iyileştirmelerle halka açıldı. Ve bunları sizin için aşağıda topladık.
Yeni başlayanlar için, en popüler özellikleri için Tabs uygulamasını talep eden hayranlar ilgi odağı oluyor. Ürün müdürü Ann Katrin, hayranların Canlı yayınlar ve Kısalar için Sekmeler hakkında çok açık sözlü olduklarını ve bunu kanal sayfalarında aldıklarını söylüyor.
YouTube, içeriği üç farklı özelliğe bölüyor: Videolar, Kısa Filmler ve Canlı Yayınlar, bu nedenle eskisinden çok daha organize bir iş. Videolar tüm uzun biçimli içeriğe sahip olacak, Kısa videolar kısa biçimli içeriğe sahip olacak, canlı akışlar ise kanal sayfalarında (varsa) geçmiş, güncel ve gelecek canlı akışları içerecek. Bu değişikliklerin bu yılın sonbaharında platforma ulaştığı görülecektir.
Sırada, izleyicilerin doğrudan Shorts Sekmesine inmesi, Shorts oynatıcısından geldiklerinde mümkün olacak. Bu, kanalınızda daha fazla içerik bulmalarına yardımcı olurken kolaylık ve rahatlık açısından yardımcı olacaktır. Uygulama, bunun da sonbaharda geleceğini söylüyor.
Bunun dışında YouTube, bazı görsel kanal iyileştirmeleriyle ilgili başka bir güncelleme daha sağladı. Önceden, bu yalnızca mobil cihazlarla sınırlıydı, ancak şimdi tabletler ve uygulamanın web sürümü için kullanıma sunulmasını bekleyebilirsiniz.
Bütün fikir, daha yenilikçi ve modern bir yaklaşım eklemektir. Uygulamanın bu yerlerdeki genel görünümünü yenileyen daha iyi stil seçenekleri ve bir slogan olacak. YouTube ayrıca kullanıcı gezinmesi için daha iyi seçenekler eklemeyi umuyor. Kanallardaki gereksiz dağınıklığı gidermek için artık tüm boş sekmeler silinecek. YouTube aynı zamanda içerik oluşturucuların içeriğini daha iyi tanıtmanın yollarını arıyor, bu yüzden bunu yaratıcı bir şekilde yapmanın yollarını arıyor.
Son olarak YouTube, Kanal Ana Sayfası Sekmesine daha kişiselleştirilmiş bir dokunuş eklemek istiyor. İçerik oluşturucular, ana sayfa sekmelerine özelleştirilmiş bir dokunuş eklemenin gerçekten ne kadar zor olabileceğinden şikayet ediyor. Bu, doğru içeriğin doğru hedef kitleye ulaştığından emin olmak içindir.
Bu nedenle uygulama, belirli içeriğin doğrudan diğerlerinden daha çok keyif alacak hedeflenen izleyicilere göre uyarlanmasını sağlamanın yollarını keşfetmeye karar verdi. Sonuçta, ilgilenenler onlar.
Bu nedenle uygulama, çok daha kişiselleştirilmiş bir çile haline getirmek için kullanıcıların izleme geçmişini bu içeriğe bağlamaya çalışacaktır. Benzer şekilde, konuşulan dile veya konu yakınlığına göre uyarlanabilir. Bu, her türden izleyiciye hitap edecek çeşitli dillere veya konu çeşitliliğine sahip kanallara sahip içerik oluşturucular için daha etkili olacaktır.