New York’ta kısa süre önce düzenlenen reklam haftasında, YouTube’un uygulamada bulunabilecek çeşitli pazarlama araçlarıyla ilgili bir dizi farklı duyuru düzenlediği görüldü . En dikkate değer olanlardan biri, 30 saniyelik sesli reklamların eklenmesiyle genişleyen podcast’lerle bağlantılıydı.
Google’ın yıldız video platformu, dünyadaki podcast dinleyicilerinin en gözde ikinci konumu olarak vurgulandığı bazı araştırma istatistiklerine atıfta bulunarak başladı.
2020’nin sonlarına doğru, uygulamanın müziğe eşit odaklanmanın yanı sıra sesli reklamlarla ilgili bir beta sürümünün nasıl yürütüleceğini duyurduğunu gördük.
Dünya çapında bulunan yeni kullanılabilirlik için, ilk durumlara dikkat edilirken farklı ses yüzeylerine ulaşmak için sesli reklamların ana hatları çizildi. Bu şekilde, bu tür çalışmaları hedefleyen podcast’lerin, markaların ve çeşitli ajansların farklı ses dinleyicileri üzerinde zaman geçirmesine olanak tanıdığı ve bu özelliğin uluslararası kullanıma sunulduğu görüldü.
Diğer birkaç önemli ilgi ve geliştirme noktası, Discovery reklamları aracılığıyla yapılan ürün beslemelerinin beğenilerini içeriyordu. Bunlar uygulamada görünür ve ilerlerken YouTube, gerçek zamanlı envanterlerle ortaya çıkan yerel teklifleri eklemeyi umuyor.
Diğer güncellemeler, platformdaki içerik oluşturucuların tüm favori ürünlerini YouTube Shorts ve videoları aracılığıyla etiketleme şansını içeriyordu. Bu, bu çeyrekte daha fazla kitleye genişletilecek.
Şirket, son zamanlarda heyecan verici özellikleri ve en ünlü içerik oluşturuculardan birkaçını seslendirdikleri herkese açık blog gönderileri aracılığıyla haberlerden bahsetti. Bir başka heyecan verici güncelleme, YouTube Alışveriş için yaklaşan yıllık tatil etkinliğiyle bağlantılıydı. Bu, videolar, kısa filmler ve hatta çeşitli markaların ve ilgili perakendecilerin yer aldığı etkinlikte canlı akışlarda yer alma şansı gibi bazı heyecan verici tekliflere sahip olacak. Dahil edilen isimlerin yaygın örnekleri TULA ve Ulta Beauty’dir.
Bahsedilmeye değer bir başka eğlenceli etkinlik de ‘Moment Blast’ adındaki yeni teklif. Bu, markaların bazı önemli anlar için farkındalık yaratmalarına yardımcı olmayı amaçlıyor. Yaygın örnekler arasında film gösterimleri, ürün lansman etkinlikleri ve spor fuarları yer alıyordu.
Ayrıca, reklamverenler, uygulamadaki birkaç Seçili Video’da lider bir konum elde ederek fayda sağlayacaklardır. Bu, bağlı televizyonlar ve diğer bazı cihazlar aracılığıyla izlenirken, markalara başlık kartları verilir.