YouTube, e-Ticaret dünyasına bir patlama ile giriş yaptı ve buna Shopify ile çarpıcı yeni bir ortaklık da dahildir. Yeni anlaşma, hem içerik oluşturucuların hem de işletmelerin ürünlerini farklı kanallarda sergilemelerini sağlayacak.
Bu nedenle, uygun bir içerik oluşturucuysanız, daha fazla zaman kaybetmemeli ve uygulamadaki ünlü Shopify mağazasını kanalınıza bağlamaya başlamalısınız.
Şirket bugün hem izleyicilerin hem de içerik oluşturucuların yararlanabileceği bir dizi alışveriş özelliğini kullanıma sunmanın ne kadar meşgul olacağını açıkladı. Böylece satış noktalarını bağladıktan sonra ürünlerinizi kanalınız üzerinden sergileyebilirsiniz.
Ayrıca içerik oluşturucular, mağazanın envanterinden en iyi şekilde, kanalının adına bağlayarak yararlanabilirler. Şimdilik, seçenek yalnızca ABD merkezli içerik oluşturucularla sınırlıdır. Ancak, neden çok yakında daha fazla ülkeye yayılmayacağını görmüyoruz.
Önceden, bir satın alma işlemi yapmak isterseniz, kullanıcıların önce uygulamadan çıkmaları ve ardından satın alma sürecini tamamlamaları gerekiyordu. Artık uygulamada kalabilir ve her zamanki gibi devam edebilirsiniz. Bu şekilde, içerik oluşturuculara bu ortaklıktan yararlanma ve bu ortaklıktan en iyi şekilde yararlanma şansı veriliyor. Uygulamanın Studio’da bulunan Alışveriş sekmesine gitmeniz yeterlidir.
Öte yandan şirket, Keşfet sekmesinde çeşitli destinasyonların bulunmasına izin vererek kullanıcılara farklı türde bir alışveriş deneyimi sunmaya nasıl başvuracağını duyurdu. Bu, ABD, Brezilya ve Hindistan’da bulunan izleyiciler için olacaktır.