Hiç şüphesiz daha önce dijital pazarlama çevrelerinde duyduğunuz ve okuduğunuz gibi, video içeriği çok önemlidir. Mümkün olan her yerde dijital pazarlama kampanyalarınıza destek olması için video oluşturmak istiyorsunuz. YouTube ise bu konuda önemli bir adım attı.
Video, sosyal medyada en iyi performans gösteren içerik türüdür. Videolu Tweetler, sahip olmayanlardan 10 kat daha fazla etkileşim görür. LinkedIn kullanıcıları da platformda bir videoyu paylaşmaları durumunda diğer tüm içeriktürlerinden 20 kat daha fazla etkileşim alırlar. Video içeriğinin daha iyi performans gösterdiğinden şüphemiz yok ancak, iyi kalitede video içeriği oluşturmak da kolay değildir – ve özellikle şu anda, tam bir video çekimi Covid-19 yüzünden biraz zor olabilir.
İşte bu noktada YouTube‘un ‘ Video Oluşturucu ‘ aracı devreye giriyor.
Videodan da görebileceğiniz gibi, Video Builder herkesin hareketsiz görüntülere, mevcut video varlıklarına, şablonlara ve hatta stok müzik kliplerine dayanarak iyi görünümlü video içeriği oluşturmasını sağlıyor.
YouTube’a göre :
” Her boyuttaki işletme zaman ve kaynaklara bağlı olduğundan ve kişisel video çekimleri artık pek çok ülkede pratik olmuyor. Video Oluşturucu’nun kullanılabilirliğinin bir sonraki aşamasını hızlandırıyoruz. Bu araçla, videoya ihtiyaç duyan herhangi bir işletme, reklam kampanyası, web sitesi veya e-posta yoluyla müşterileriyle bağlantı kurmaya ve onları bilgilendirmeye yardımcı olur. “
YouTube Android için önemli bir yenilik daha yaptı!
Bununla birlikte, Video Builder kullanımında dikkat çekmeye değer bazı kısıtlamalar vardır.
- Video Builder’ı kullanmak ücretsizken, yalnızca 15 saniyeye kadar klipler oluşturabilirsiniz.
- İstediğiniz gibi kullanmak için klipleri Video Builder’dan kolayca indiremezsiniz.Videoyu indirme ve başka yollarla veya başka platformlarda kullanma seçeneği yoktur.
- Videoyu sadece YouTube kanalınıza kaydedebilir ve videoyu bir reklam kampanyasında kullanabilirsiniz.
Belirtildiği gibi, YouTube son birkaç aydır Video Builder üzerinde çalışıyor, ancak şimdi COVID-19 salgını sırasında tanıtımlara yardımcı olmak için daha fazla işletmeye beta erişimi açıyor.